Θέλω Κόκκαλη, Βαλβέρδε, Λέτο και νταμπλ!

Η κίνηση του Βαλβέρδε να ζητήσει από τους ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού την άποψή τους στο θέμα του Λέτο δεν δείχνει απλώς ότι ο Ισπανός είναι έξυπνος άνθρωπος. Σαφέστατα, αυτό που αποδείχτηκε με την ιδέα του να βάλει τους ποδοσφαιριστές συμμέτοχους στην απόφαση για την επιστροφή του συμπαίκτη τους είναι ότι ο Βαλβέρδε μπορεί, εκτός των άλλων προσόντων του, να είναι και ευέλικτος σε τέτοιου είδους λεπτούς χειρισμούς.
 
Σημαντικότερο δείγμα όλης αυτής της ιστορίας θεωρώ ότι είναι η έμπρακτη απόδειξη από την πλευρά του προπονητή για την επιθυμία του να συνεχίσει στον Ολυμπιακό. Η αναβλητικότητα του Βαλβέρδε το προηγούμενο τρίμηνο να απαντήσει στον Ολυμπιακό για την επέκταση της συνεργασίας είχε ενοχλήσει δικαίως πολλούς φίλους της ομάδας. Με τη στάση του στο θέμα Λέτο, ο Βαλβέρδε απέδειξε ετούτη τη στιγμή ότι θέλει να μείνει στον Ολυμπιακό και μάλιστα δίχως να υποστεί επικοινωνιακό πλήγμα στην επαγγελματική αξιοπιστία του. 
 
Ο Βαλβέρδε είναι πολύ καλός προπονητής για τον Ολυμπιακό. Κι ο Ολυμπιακός είναι πολύ καλή ομάδα για τον Βαλβέρδε. Και σε επίπεδο ισχύος και στο θέμα των οικονομικών απολαβών που έχει ο Ισπανός. Πολλοί λένε ότι ο Κόκκαλης έκανε λάθος που βιάστηκε να προτείνει ανανέωση στον προπονητή. Πολλοί λένε ότι ο Βαλβέρδε έκανε λάθος που άργησε να την αποδεχθεί. Οι περισσότεροι, πάντως, θα συμφωνούσαν ότι η παρουσία του συγκεκριμένου για άλλη μία σεζόν (ή και περισσότερες) στην ομάδα θα είχε περισσότερα πλεονεκτήματα για τον Ολυμπιακό από μία ακόμη πρόωρη αντικατάσταση προπονητή.
 
Θα ήθελα να σημειώσω για μία ακόμη φορά ότι από τα αναθέματα των φίλων του Ολυμπιακού για τις επιλογές του Κόκκαλη, τα κολλήματα του Βαλβέρδε ή τις παραξενιές του Λέτο, προτιμότερη είναι πάντοτε η ενότητα στην ομάδα. Πολύ περισσότερο, σε μία εποχή που ο στόχος του ντάμπλ πλησιάζει προς την εκπλήρωσή του και η νέα σεζόν προβλέπεται ακόμη πιο σκληρή στις αντιπαραθέσεις με τους εγχώριους αντίπαλους.
 
Αν πάλι είστε από αυτούς που δεν ικανοποιούνται με το νταμπλ και έχετε μεγαλύτερες φιλοδοξίες για τον Ολυμπιακό, θα συμφωνήσω αλλά μέχρις ενός σημείου. Γιατί πάντοτε πρέπει να σκεφτόμαστε και την άλλη όψη του νομίσματος. Δεν ονειρεύομαι, ας πούμε, ποτέ τον Ολυμπιακό και τους οπαδούς του να κάθονται να γράφουν ανακοινώσεις πόνου αν η ομάδα ήταν εννιά βαθμούς πίσω από τον Παναθηναϊκό στο πρωτάθλημα και εκτός Κυπέλλου. Και να σκαρφίζονται διαιτητικές αδικίες βγάζοντας 16 βαθμούς από το καπέλο του μάγου και φτιάχνοντας πλασματικές βαθμολογίες για να απαλύνουν τον πόνο τους.
 
Επίσης, επειδή πιθανότατα πίσω από τη σημερινή ανακοίνωση των οπαδών του Παναθηναϊκού για τον κατατρεγμό από τη διαιτησία (μέχρι και το κάζο από τον Εργοτέλη στο ΟΑΚΑ εκεί το απέδωσαν!!!) κρύβεται η ανακοίνωση που θα ήθελε, αλλά ντρέπεται να βγάλει η ίδια η διοίκηση του Παναθηναϊκού, δεν θα ονειρευόμουν ποτέ τον Ολυμπιακό να έχει μια τέτοια διοίκηση κι ας διώξει ο Κόκκαλης δέκα προπονητές σε ένα μήνα.
 
Προτιμώ τον Ολυμπιακό των νταμπλ και γκρινιάξτε με την ψυχή σας!
 
Χρήστος Μεγγλίδης

Aύτο το άρθρο έχει δημοσιευθεί στην κατηγορία Ποδόσφαιρο and tagged , , , .Μπορείς να αφήσεις ενα σχόλιο ή trackback από το δικό σου site: Trackback URL.

45 Σχολια

  1. andreas 7
    Δημοσιεύθηκε 12 Μαρτίου, 2009 at 9:18 μμ | Permalink

    sosta oloi gia to kalo tou thrilou mas!

  2. Makhpiya Luta
    Δημοσιεύθηκε 12 Μαρτίου, 2009 at 9:37 μμ | Permalink

    Όλοι θέλουμε το καλό της ομάδας μας. Αν είναι δυνατόν όσοι θέλουμε το κάτι παραπάνω στην Ευρώπη να θέλουμε να γίνουμε σαν τους πολυ(βάλε ότι θέλεις).
    Αλλά δεν θέλω από την διοίκησή μου να έχει αποκλειστεί από την Μίλαν πριν ακόμα παίξουμε με την Σεντ Ετιέν. Φυσικά πρώτα το πρωτάθλημα εδώ αλλά ρε αδερφέ δεν πρέπει να κάνουμε και ένα βήμα παραπάνω στην Ευρώπη;; Δεν είμαστε στην τσέπη του προέδρου αλλά δεν υπάρχουν και άλλοι που θα μπορούσαν να βοηθήσουν;;

  3. Δημοσιεύθηκε 12 Μαρτίου, 2009 at 10:16 μμ | Permalink

    Αρχοντοχωριάτης αγαπητέ Χρήστο;…

  4. ace
    Δημοσιεύθηκε 12 Μαρτίου, 2009 at 11:22 μμ | Permalink

    ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10 ΧΡΟΝΙΑ C.L. ΚΑΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΛΑΟ TO ΝΤΑΜΠΛ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΚΥΡΙΕ ΜΕΓΓΛΙΔΗ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΡΘΩΣΗ. ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΝΤ ΕΤΙΕΝ. ΤΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΜΩΡΑΛΗ. ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΚΙ ΑΛΛΑ?

  5. dim 7
    Δημοσιεύθηκε 13 Μαρτίου, 2009 at 12:05 πμ | Permalink

    ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΧΡΗΣΤΟ! ΑΣΤΟΥΣ ΚΑΛΟΜΑΘΗΜΕΝΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΓΚΡΙΝΙΑΖΟΥΝ. ΕΙΧΑΝ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟΥΣ ΠΕΦΤΕΙ ΛΙΓΟ ΜΟΝΟ ΤΟ DOUBLE! ΦΙΛΕ ACE ΣΥΓΝΩΜΗ, ΑΛΛΑ Ο ΑΡΧΟΝΤΟΧΩΡΙΑΤΗΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ…

  6. JK
    Δημοσιεύθηκε 13 Μαρτίου, 2009 at 12:07 πμ | Permalink

    Κυριε Μεγγλιδη δηλ πρεπει να διαλεξουμε? Αν κανουμε καμια παραπανω μεταγραφη θα χασουμε το νταμπλ? Δεν διαλεγουμε, παραπανω θελουμε για ονομα του θεου, τι διαβαζουμε… Νταμπλ παιρνουμε και με Βαλβερδε απ οτι φαινεται. Γιατι να μη δωσουμε και λιγα λεφτα παραπανω να τα παμε καλα και στην Ευρωπη να μην εχουν τιποτα να λενε οι πολυμετοχικοι? Πρεπει να αλλαζουμε προπονητες για να παρουμε το νταμπλ? Τι μας λετε? Αυτη ανεξηγητη υποστηριξη διοικησης με κανει και χαλιεμαι σιγα σιγα με το σαιτ

  7. ace
    Δημοσιεύθηκε 13 Μαρτίου, 2009 at 12:17 πμ | Permalink

    αγαπητέ μου γαύρε dim 7 μπορείς να με αποκαλείς όπως γουστάρεις. το ζήτημα είναι να μπορέσεις να απαντήσεις στα ερωτήματα που σου θέτω! (αν είσαι τόσο καλός σου έχω και δυσκολότερα!)

  8. grasshoper7
    Δημοσιεύθηκε 13 Μαρτίου, 2009 at 12:22 πμ | Permalink

    ΕΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΛΟΙ ΘΕΛΟΥΜΕ, Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΝΑ ΣΑΡΩΝΕΙ ΚΑΘΕ ΚΟΥΠΑ. ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΜΕ ΠΟΡΤΟ,ΛΥΟΝ,ΓΑΛΑΤΑ ΣΑΡΑΙ κλπ κλπ.
    ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ.
    ΑΥΤΟΙ ΣΗΚΩΣΑΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΥΠΕΛΟ UEFA ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΨΑΧΝΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣ ΣΥΝΟΛΟ.
    ΤΟ ΚΑΚΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ, ΟΤΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΒΗΜΑΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ,ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΛΜΑΤΑ ΠΙΣΩ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΣΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΠΟΥ Ν ΑΡΧΙΣΩ.ΠΕΡΙΣΙ ΠΗΡΑΜΕ ΕΝΑΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΘΕΜΕΛΙΑ,ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ Ο ΘΡΥΛΟΣ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ,ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΔΙΩΞΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ.

  9. Vaggelis
    Δημοσιεύθηκε 13 Μαρτίου, 2009 at 12:33 πμ | Permalink

    Για να βάλουμε μια σειρά στα πράγματα….
    Ο Βαλβέρδε καλά έκανε και δεν δέχτηκε από τώρα την ανανέωση του συμβολαίου του. Δεν είναι ούτε άπειρος αλλά και ούτε … ”έλληνας” να συμβαδίσει με τη νοοτροπία μας. Ποιά είναι αυτή?
    Μα η νοοτροπία του βολέματος. Πιστεύω πως οι περισσότεροι Έλληνες στη θέση του, θα είχαν υπογράψει φαρδιά πλατιά ένα τέτοιο συμβόλαιο ανανέωσης και θα απολάμβαναν τους…καρπούς τους, αδιαφορώντας αν στο τέλος της αγωνιστικής περιόδου μπορεί και να ήσαν υπό διωγμό. Δεν απαξιώνω το Ελληνικό δυναμικό με αυτά που γράφω, αλλά σίγουρα λίγοι έχουν αποκτήσει επαγγελματική νοοτροπία (και συνέπεια) και όχι μόνο στο χώρο των προπονητών.
    Ο Βαλβέρδε είναι επαγγελματίας με φιλοδοξίες, η χώρα από την οποία προέρχεται και η ιδιοσυγκρασία του, βοηθάνε στην πραγματοποίηση. Δεν είπε κανείς μα κανείς, ότι είναι ο καλύτερος προπονητής του κόσμου, αλλά δεν πιστεύω ότι μας πέφτει και λίγος. Έχει τη σοβαρότητα και την ωριμότητα να προχωρήσει και ο ίδιος και ο θρύλος μας μαζί του. (Μη θεωρηθεί ότι είμαι ενάντια σε Έλληνες προπονητές. Το αντίθετο μάλιστα. Μου άρεσε ο Ολυμπιακός του Λεμονή που δεν έχει και καμιά ιδιαίτερη διαφορά με το σημερινό. Το αντίθετο θα έλεγα…μάλλον καλλύτερο και επιθετικώτερο τον έβλεπα).
    Τώρα, αν η σεβαστή διοίκηση της ομάδας μας, θεωρεί ότι με τη συμπεριφορά της ”στηρίζει” τον προπονητή…πάω πάσο. Έχω πράγματι την περιέργεια να δω αν θα τον χρησιμοποιήσει με τον Ηρακλή και τις αντιδράσεις του κόσμου.
    Ίσως αυτάσ τα γραφόμενα να μην έπρεπε να βρίσκονται σε αυτό το θέμα, αλλά παρόλα αυτά, είναι πάντα επίκαιρα και σίγουρα έχουν σχέση με το νταμπλ και με την πειθαρχία στην ομάδα. Δεν πιστεύω να έχει κανείς την άποψη ότι οι παίχτες μας ”μετά χαράς” δέχτηκαν την επιστροφή του Λέτο ε?…Μην τρελλαθούμε κιόλας…

  10. panos kalaitzidis
    Δημοσιεύθηκε 13 Μαρτίου, 2009 at 1:55 πμ | Permalink

    Oloi prepei na valoun nero sto krasi tous..apo ton kurio kokkali mexri ton kurio leto..o k.Kokkalis einai to afentiko aftos apofasizei..o k.balverde einai t afentiko omws entos tou teren kai ekei de mporei na mpeni kaneis ektos kai an kserei pio polla apo fton kai diekdikei ti thesi tou..i sumperifora tou leto an pernouse st ntoukou tha kane aftomata tis proponiseis pedikh xara..einai pextis me terastio talento alla afto de simenei oti tha kanei oti tou karfwsei sto mualo..epitelous as vroun mia xrisi tomi me ton kurio valverde na dwthoun kapoia xrimata se theseis pou poname na rthoun ta ergaleia pou thelei o kurios valverde kai as ton afisoume na doulepsei..eleos..i proponitofagia de tha mas valei pote s ena kaloupi..ma pote..stin ellada kai me ton segoura tis pernoume tis koupes apenanti stin anuparksia ton upoloipwn..kai kaneis den einai uperanw tou OLYMPIAKOU..ma kaneis..O LAOS TOU EINAI I DUNAMI TOU!!

  11. Axilleas
    Δημοσιεύθηκε 13 Μαρτίου, 2009 at 3:01 πμ | Permalink

    MEΓΓΛΙΔΗ ΣΩΣΤΟΣ,ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ.
    ΕΜΠΡΟΣ 16ΧΡΟΝΑ ΒΓΕΣΤΕ ΚΑΙ ΚΡΑΧΤΕ ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΟ,ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ

  12. Mike 7
    Δημοσιεύθηκε 13 Μαρτίου, 2009 at 5:27 πμ | Permalink

    ΚΑΤ ΑΡΧΑΣ ΚΥΡΙΕ ΜΕΓΓΛΙΔΗ, Ο ΟΣΦΠ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΕ ΣΤΟΧΟΥΣ. ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΣΟΥΝ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ. ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΒΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΠΗΧΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ.
    ΕΑΝ ΒΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΠΗΧΥ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ. ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΑΤΥΧΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ, ΟΠΩΣ Ο ΒΑΖΕΛΟΣ.
    ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΝ ΚΟΚΚΑΛΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΕ ΡΙΖΙΚΑ, ΑΛΛΑ ΣΥΓΧΩΡΟΧΑΡΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΗΛΙΣΜΟ ΧΑΡΙΝ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ, ΟΧΙ! ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΟΚΚΑΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΨΟΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΕ. ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΤΕ, Ο ΒΑΛΒΕΡΔΕ ΜΟΥ ΠΑΕΙ ΣΑΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ, ΑΛΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΜΑΔΑ.
    Ο ΛΕΤΟ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΤΥΠΟΣ ΛΕΤΟ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ/ΔΥΝΑΜΙΤΕΣ ΠΟΥ ΣΠΑΝΙΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ Η ΟΜΑΔΑ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ( ΓΚΑΣΚΟΙΝ, ΜΠΕΣΤ ΚΤΛ) ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.

  13. Red_Evil
    Δημοσιεύθηκε 13 Μαρτίου, 2009 at 8:00 πμ | Permalink

    Ti tha pei protimate ton OLYMPIAKO twn ntampl??????Dld den protimate anti gia ntampl na pame teliko champions league???????Wraia nootropoia exete re kathiste na nikate tous ergotelithes kai tous thrasivoulous kai na xereste!!!!Egw kai oxi mono egw varethika na pernoume ta prwtathlimata kai sthn europh na mhn kanoume tpt!!!An ginete kai ta 2 akoma kalytera alla mexri na ginei protimw thn europh!!

  14. ace
    Δημοσιεύθηκε 13 Μαρτίου, 2009 at 8:04 πμ | Permalink

    …”Προτιμώ τον Ολυμπιακό των νταμπλ και γκρινιάξτε με την ψυχή σας!”…! (από ποιόν δεν μας είπες!)
    …”MEΓΓΛΙΔΗ ΣΩΣΤΟΣ,ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ.
    ΕΜΠΡΟΣ 16ΧΡΟΝΑ ΒΓΕΣΤΕ ΚΑΙ ΚΡΑΧΤΕ ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΟ,ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ”…(?!!!!!)
    απόψεις με βάθος, του στιλ: καθήστε καλά που παίρνετε και το νταμπλ με την ομαδούλα σας, γιατί αν δεν ήταν ο θείος, ο Ολυμπιακός θα ήταν δεύτερη ομάδα στην Ελλάδα, όπως ήταν πριν τον κόκκαλη (αυτό όντως είναι επιχείρημα για δεκαεξάχρονα!). και του χρόνου για μετεγγραφές και πρόκριση θα σας πει ο μωραλης, που ξέρει και ποιός προκρίνεται από το αντίπαλο ζευγάρι! :)

  15. ace
    Δημοσιεύθηκε 13 Μαρτίου, 2009 at 8:10 πμ | Permalink

    ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ, Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ, ΦΕΡΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΙΔΑΜΕ ΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΒΑΣΚΩΝ! ΜΕ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΠΑΝΤΟΥ, ΟΧΙ ΚΟΚΚΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΚΟΤΟΥΛΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ. ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ! ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ?

  16. anarcholiberal
    Δημοσιεύθηκε 13 Μαρτίου, 2009 at 10:08 πμ | Permalink

    Φίλε Mike: όλες οι ομάδες του ματαιου τούτου κόσμου (τουλάχιστον οι λεγόμενες “μεγάλες”) έναν στόχο βάζουν αρχικά κάθε χρόνο: ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ. Μη κοιτάς που, λόγω Κόκκαλη βασικά, το χεις συνηθίσει!! Για ρώτα και καναν άλλον…..
    ¨Οσο για τον Βαλβέρδε, τον οποίο προσωπικώς ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΤΗΡΙΞΩ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ, θα σου πω το εξης απλό: Είδες χθες το Βερντερ - Σ Ετιεν;; Λοιπόν, ο κυριος Σαφ, ο προπονητης της Βερντερ, έκανε το αυτονόητο στην εδρα του παιζοντας με Δ Υ Ο (22222) ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΥΣ!!! Αυτό ήταν, αν πέρασε την σεντρα η Γαλλιδούλα 2 φορές ζήτημα είναι!!! Προσεξε, δεν μιλάμε για καμμια προπονητική ιδιοφυία έτσι;; Για τον Σαφ λέμε. Ε, ούτε αυτό κατάφερε να κανει ο Ερνέστο, λόγω του απίστευτου κολλήματος με το βλαμμένο 4-4-1-1 που παίζει, ξεθεώνοντας τον Ντιογο και βάζοντας γκολ με το σταγονόμετρο. Όπως όμως προανέφερα, αν μείνει στην ομάδα, θα τον στηρίξω γιατί πάνω απ’όλα και όλους είναι η ομάδα!!!

  17. nikgauros
    Δημοσιεύθηκε 13 Μαρτίου, 2009 at 10:24 πμ | Permalink

    ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ.Σας το ειπα και χθες με μισο ΛΕΜΟΝΗ-ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟ και μιση σφυριχτρα ξερει οτι θα το κανει το ΝΤΑΜΠΛ καθε χρονο κυριε ΜΕΓΓΛΙΔΗ ο ΚΟΚΚΑΛΗΣ.Και σου λεει ολοι θα ειναι ευχαριστημενοι και δεν θα μου πει και κανεις τιποτα. Κανω ΛΑΘΟΣ?

  18. Redordead
    Δημοσιεύθηκε 13 Μαρτίου, 2009 at 10:39 πμ | Permalink

    ΧΡΗΣΤΟ ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΩΝΩ ΣΕ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ ΑΠΟΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΑΒΑΝΙ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ (ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΤΑΜΠΛ) ΚΑΙ ΟΜΙΛΟΥΣ ΤΟΥ C.L. ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ Ο ΠΗΧΥΣ ΔΕΝ ΑΝΕΒΗΚΕ ΟΥΤΕ ΕΚΑΤΟΣΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΟΤΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ (ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΟΡΥΦΗ ΑΛΛΑ ΘΕΩΡΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ) ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΙΚΤΗ (Ο ΟΠΟΙΟΣ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΠΑΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΚΟΣ, ΜΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΤΟΝ ΜΑΗ), ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ. ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΟΜΙΖΩ ΗΤΑΝ Ο,ΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ. ΛΟΓΟΙ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΒΑΛΑΝ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΒΑΛΒΕΡΔΕ. ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ Ο ΒΑΛΒΕΡΔΕ ΕΒΑΛΕ ΤΑΞΗ ΣΤΑ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ. ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΛΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΣΤΑ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ ΤΑ ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ.
    ΣΥΝΕΠΩΣ, ΚΑΜΜΙΑ ΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ. ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ, ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΡΗΣΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΜΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ. ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ΟΜΩΣ ΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ???? ( ΛΕΩ, ΑΝ). ΓΙΑΤΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΜΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΜΕ ΦΟΒΟ ΝΑ ΜΗΝ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΑΥΡΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ ΜΙΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ. ΔΕΝ ΜΑΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΠΛΕΟΝ ΜΙΑ ΝΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΥΜΕΤΟΧΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΠΑΟΚ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ, ΕΧΟΥΜΕ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΗΧΥ ΨΗΛΟΤΕΡΑ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΥΤΗ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΚΑΙ ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΑΒΑΝΙΟΥ, ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ Ι ????

  19. spiretos
    Δημοσιεύθηκε 13 Μαρτίου, 2009 at 11:04 πμ | Permalink

    Φίλε anarcholiberal με κάλυψες πλήρως τίποτα περισσότερο από αυτό που λες Ξεκάθαρα ….
    Αλλά δυστυχώς δεν το βλέπουν όλοι

  20. Redordead
    Δημοσιεύθηκε 13 Μαρτίου, 2009 at 11:25 πμ | Permalink

    Και στο κατω-κατω, ειναι σιγουροσ κανεις απο εσας οτι ο Λετο δεν θα κανει παλι τα “δικα του” στον επομενο αγωνα ή τον μεθεπομενο, οταν ο Βαλβερδε τον κανει αλλαγη ???? Οσον αφορα τα συστηματα που διαβαζω απο μερικους, μπορει κανεις να πει με σιγουρια οτι ειναι καθαρη επιλογη του προπονητη και οχι ΑΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΓΡΑΜΜΗ να χωρεσει οπωσδηποτε μεσα στην ομαδα τον Μπελουτσι των 7,5 εκ. που δεν εχει κανει αποσβεση ακομη, αντι του (κατα τα αλλα απειρου και ασταθους Καγκουρα) και να επωμιστει μονος στο τελος την ευθυνη για αυτες τις επιλογες ???

  21. Δημοσιεύθηκε 13 Μαρτίου, 2009 at 11:34 πμ | Permalink

    O OΛυμπιακός είναι πάνω και απο τον Κόκκαλη Αχιλλέα και Μεγγλίδη !
    Εμείς τα 16χρονά γεμίζαμε το Καραισκάκη και τα πέτρινα χρόνια .
    Το Εγώ του ας το ικανοποίηση αλλού ο Πρόεδρος έχει εξάλλου πολλές επιχειρήσεις.
    θα πρέπει να συνεχίσει ο Βαλβέρδε στην ομάδα και να είναι το απόλυτο αφεντικό της ομάδας .Το μπάτζετ το καθορίζει ο Πρόεδρος ανάλογα τις δυνατότητες της εταιρίας.
    Ας μην ξεχνά κανένας οτι ο Ισπανός είναι ο μοναδικός προπονητής του Ολυμπιακού που δεν έχει αφήσει μπηχτές για το μπάτζετ που διεθεσε η διοικηση η για το ρόστερ της ομάδας .Είναι κύριος και πολύ καλός προπονητής ,προφανώς με αδυναμίες και λάθη .
    Ομως οι σοβαροί σύλλογοι στην ΕΥΡΩΠΗ δεν αλλάζουν προπονητές κάθε χρόνο.
    Υ.Γ. ας επανεξετάσουν στην διοίκηση τις τιμές των διαρκείας ,οι μέρες οικονομικής κρίσης δεν είναι μόνο για τον Διοίκηση αλλά και για τον απλό φίλαθλο …

  22. Παναγιώτης-R.U. Fans
    Δημοσιεύθηκε 13 Μαρτίου, 2009 at 1:12 μμ | Permalink

    Axilleas
    Δημοσιεύθηκε 13 Μαρτίου, 2009 at 3:01 πμ | Permalink

    MEΓΓΛΙΔΗ ΣΩΣΤΟΣ,ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ.
    ΕΜΠΡΟΣ 16ΧΡΟΝΑ ΒΓΕΣΤΕ ΚΑΙ ΚΡΑΧΤΕ ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΟ,ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ

    Κράζουμε και είμαστε και 29 όχι 16 τύπε…Είπαμε,ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΟΛΑ αλλά δεν θα κάτσουμε και να μας γ@μήσει ο Κόκκαλης…

  23. Παναγιώτης-R.U. Fans
    Δημοσιεύθηκε 13 Μαρτίου, 2009 at 1:13 μμ | Permalink

    ΕΜΠΡΟΣ ΒΓΕΙΤΕ ΚΑΙ ΓΛΕΙΦΤΕ ΤΑ @@ ΤΟΥ ΚΟΚΚΑΛΗ ΝΑ ΔΙΩΞΕΙ ΤΟΝ ΒΑΛΒΕΡΔΕ ΝΑ ΦΕΡΕΙ:ΚΟΛΛΙΑ,ΣΕΓΚΟΥΡΑ,ΘΕΡΑΠΙΑ,ΣΟΛΙΝΤ,ΑΛΕΦΑΝΤΟ Κ.Τ.Λ.

  24. age7
    Δημοσιεύθηκε 13 Μαρτίου, 2009 at 1:17 μμ | Permalink

    “ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ΟΜΩΣ ΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ???? ( ΛΕΩ, ΑΝ)” Με όλο τον σεβασμό στην άποψή σου φίλε readordead, όχι ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ!! Τί θα γινει δηλαδή;; ΕΔΩ ΕΧΟΥΝΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΕΠΙΒΙΩΝΟΥΝ, ΕΜΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ;; ΘΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΟΥΜΕ;; Και τί σημαίνει διάκριση στην Ευρώπη για μια ομάδα δυναμικότητος ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ;; Δηλαδή, για να καταλάβω, δεδομένου ότι δεν πιστέυεις βεβαίως ότι λογικά μπορεί ποτέ να πας τελικο CL, θα είσαι πανευτυχής να πας στου 4 (λέμε τωρα) ή στους 8 (γιατί περί αυτού πρόκειται) ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟΝ ΠΟΛΥΜΕΤΟΧΙΚΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΦΙΕΣΤΕΣ;; Θα μου πεις και ορθώς, τα όνειρα δεν φορολογούνται. Πραγματι, αλλά δεν παύουν να είναι όνειρα ενώ η πραγματικότητα είναι μια: ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΕΚ ΤΗΣ ΘΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΤΑΜΠΛ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ. ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΕΡΜΑ. ΑΝ, ΒΕΒΑΙΩΣ, ΣΟΥ ΚΑΤΣΕΙ, ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ, ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ, ΚΑΛΩΣ ΝΑ ΟΡΙΣΕΙ!!

  25. Παναγιώτης-R.U. Fans
    Δημοσιεύθηκε 13 Μαρτίου, 2009 at 1:20 μμ | Permalink

    Έχετε φύγει απο το επίπεδο της ευγνωμοσυνης και έχετε περάσει στο επίπεδο δουλοπρέπειας και προβατοποίησης…Σας κρατάνε σε καταστολή.Ο Ολυμπιακός είναι μαγαζί γωνία ξυπνάτε ρεεεεεεεεεεεε!!!

  26. Παναγιώτης-R.U. Fans
    Δημοσιεύθηκε 13 Μαρτίου, 2009 at 1:22 μμ | Permalink

    Το τμήμα Μπάσκετ είναι ο οδηγός…

  27. bickle 7
    Δημοσιεύθηκε 13 Μαρτίου, 2009 at 3:17 μμ | Permalink

    tosa xronia stin europi exeis kanei poli liga-kai distixos apo tin europi se mathenoun oi ksenoi kai ekei apoktas varitita san omada-gia opion exei zisei ekso ,kanenas den asxolite ti kanoume stin ellada, ti protathlima exoume kai poios ta pernei. Euxaristoume ton proedro gia osa prosferei kai gia tous titlous,alla stin teliki re paidia exei kamia diafora an exeis 35 h 37 h 47 protathlimata?ayto den ginete se kamia alli xora tou kosmou. as koitaksoume kai ligo paraekso.entaksei tous exeis kseftilisei tou antipalous sou -tous exeis kanei aniparktous me kathe tropo,alla os ekei -as xtisoume epitelous gia tin europi

  28. PANOS
    Δημοσιεύθηκε 13 Μαρτίου, 2009 at 3:39 μμ | Permalink

    Σίγουρα συμφωνούμε ότι η κατάκτηση των εγχώριων τίτλων είναι το πιο σημαντικό για την ομάδα μας. Η Γκρίνια δεν υπάρχει για να υπάρχει αλλά αντιπροσωπεύει την αγάπη μας . Ο Ολυμπιακός είναι ομάδα υπό διαμόρφωση και χρειάζεται την σοβαρότητα του προπονητή μετά οι άλλοι θα δρέψουν τις δάφνες ώς συνήθως. Η απόφαση της Διοίκησης βλάπτει το ηθικό του γι αυτό την Κυριακή να μην αποθεώσουμε τον Λέτο αλλά τον Ερνέστο που έδειξε χαρακτήρα.
    Έχουμε καιρό να κρίνουμε τον προπονητή. Άλλωστε είναι άνθρωπος που ακούει και βλέπει. Και για μερικούς επαϊοντες Μπάγεβιτς και Λεμονής είχαν πολύ καλύτερο Ρόστερ και επαιζαν πιό ασφαλείς.

  29. Mike 7
    Δημοσιεύθηκε 13 Μαρτίου, 2009 at 4:31 μμ | Permalink

    ΑΝΑRCHOLIBERAL, O MONOΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΛΥΕΤΕ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ! ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΒΑΛΒΕΡΔΕ.
    ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΗΡΙΞΑ ΝΤΟΥΣΑΝ, ΚΑΤΑΝΕΤΣ, ΛΕΜΟΝΗ, ΠΡΟΤΑΣΩΦ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΟΣΦΠ. ΚΑΙ ΟΣΟ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΝ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΑ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΕΡΧΕΤΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΥΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ. ΤΙ ΘΑ ΕΛΕΓΕΣ;
    ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΕΛΛΑΤΩΜΑ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΕ ΟΛΑ! ΚΡΙΤΙΚΗ; ΝΑΙ! ΑΛΛΑ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ ΚΑΙ ΗΡΕΜΑ, ΟΧΙ ΟΙ ΚΡΑΥΓΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΦΟΡΙΣΜΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΛΟΓΚΣ!

  30. Δημοσιεύθηκε 13 Μαρτίου, 2009 at 5:57 μμ | Permalink

    Σιγουρα εκτιμω τα νταμπλ γιατι στη ζωη τιποτα απολυτως δεν ειναι δεδομενο αλλα βλεποντας την ομαδα να εχει τετοιο λαο, τετοιες εγκαταστασεις και γενικα τετοια δυναμικη στεναχωριεμαι για καποια αποτελεσματα στην Ευρωπη(βλεπε Ανομαλη και Σεντ Ετιεν). Να μην πεσει καρφιτσα με τις γριες.

  31. OSFP-7
    Δημοσιεύθηκε 13 Μαρτίου, 2009 at 8:27 μμ | Permalink

    ΟΣΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜA ΟΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.

    ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ.

    ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ 3-4 ΙΣΑΞΙΕΣ ΚΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ.
    ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΜΕΙΣ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΗ.

    ΕΠΙΠΛΕΟΝ Η ΛΥΟΝ ΚΑΙ Η ΠΟΡΤΟ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ ΑΠΟ ΜΟΝΕΣ ΤΗΣ(ΚΡΙΣΤΙΑΝΟ ΡΟΝΑΛΝΤΟ,ΦΙΓΚΟ,ΦΟΡΛΑΝ,ΜΠΕΝΖΕΜΑ,ΑΝΡΙ,ΒΙΕΙΡΑ,ΖΙΝΤΑΝ ΚΟΚ).ΕΜΕΙΣ ΠΟΙΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΙΧΤΗ ΕΧΟΥΜΕ ΒΓΑΛΕΙ?ΤΟΝ ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ Η ΤΟΝ ΜΠΑΣΙΝΑ?

    ΠΡΩΤΑ ΑΠ’ΟΛΑ ΤΑ ΝΤΑΜΠΛ ΚΙ ΑΝ ΕΡΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ Η ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ,ΗΡΘΕ…

    ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΑΝ ΠΑΜΕ ΣΤΟΥΣ 8 ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΝΑΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΙΟΣ ΞΕΝΟΣ ΘΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙ?

  32. anarcholiberal
    Δημοσιεύθηκε 13 Μαρτίου, 2009 at 8:34 μμ | Permalink

    mike7 δε νομίζω ότι κραυγασα. Κριτικη και μαλιστα πολυ καλοπαροαίρετη έκανα αφού σου λέω ότι αν και δε γουσταρω τον Βαλβερδε, εάν μεινει θα σταματησω να γραφω και θα τον στηριζω περιμένοντας. Τι άλλο να πω δηλαδή;; Κριτικη δε, μπορεί να κάνει ο οποισδήποτε στον οποιονδήποτε, ειδικά εάν βλέπεις τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ 30 χρονια και ξερεις και λιγο μπάλλα.

  33. Mike 7
    Δημοσιεύθηκε 13 Μαρτίου, 2009 at 9:01 μμ | Permalink

    ΕΑΝ ΚΑΙ ΖΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΧΙ ΕΛΛΑΔΑ, ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΠΟΤΕ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΜΙΛΗΣΑ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ, ΑΠΛΩΣ ΑΔΡΑΞΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ.
    ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΕ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΑ 6 ΔΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ 6 ΔΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ, ΚΑΘΕΝΑΣ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΛΕΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΣ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ Β ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ, Η ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΜΕΘΟΔΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ.

  34. dion
    Δημοσιεύθηκε 13 Μαρτίου, 2009 at 9:21 μμ | Permalink

    Επιτρέψτε μου να σας πώ ότι οι περισσότεροι κωλοτούμπες κάνετε. Δήθεν κριτική (λίγη και απαλή) και πολύ γλύψιμο (πάντα στο όνομα της κακόμοιρης ολυμπιακοφροσύνης).
    Θέλετε και το σκύλο χορτάτο και την πίτα ολόκληρη.
    Αλλά έτσι δουλειά (σοβαρή) δε γίνεται.
    Βρέθηκε ένας σοβαρός προπονητής (και μόνο η αναφορά του Τζόλε προ πολλών ημερών ότι είναι ο καλύτερος προπονητής που γνώρισε στον Ολυμπιακό, άρα τωντελευταίων 13-14 χρόνων λέει όχι πολλά αλλά τα πάντα), και όλοι ξαφνικά αρχίσατε να του βρίσκεται αδυναμίες που ευχαριστούν την διοίκηση προετοιμάζοντας το κλίμα γιά την αποπομπή.
    Σιγά μη μ’αυτά τα μυαλά δούμε τίποτε καλύτερο απ’ ‘οτι μέχρι σήμερα.
    Όμως ξεχνάτε, όλα τα λιβανιστήρια, ότι σε αυτό το επίπεδο ο ΘΡΥΛΟΣ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΓΗΠΕΔΟ. ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΦΤΑΣΕ Ο κος ΚΟΚΚΑΛΗΣ.
    Άν θέλει λοιπόν να τον πάει παραπάνω και άν έχει τα κότσια άς τον κάνει καλύτερο ΕΞΩ.
    Όμως με αυτά τα μυαλά δεν γίνεται. Το ξέρετε κι’ εσείς αλλά κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε.
    ΣΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ.

  35. anarcholiberal
    Δημοσιεύθηκε 13 Μαρτίου, 2009 at 9:52 μμ | Permalink

    Φίλε μου ευχαριστώ που με καταλαβαίνεις αλλά πες μου σε παρακαλώ που ακριβώς διέκρινες εσύ την τόση σοβαρότητα του κυριου βαλβέρδε; Για πες μου, ας πούμε, ΕΝΑ ΜΑΤΣ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΚΕΡΔΙΣΕ ΜΕ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΓΚΟ.
    Και όσον αφορά στις κωλοτουμπες θέλω να δω τί θα βρείτε να γράφετε αν παραμείνει ο Ερνέστο και κάνει φιεστες ο κοντός του χρόνου. ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΕΔΩ ΤΟ ΜΕΤΕΡΙΖΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΙΟΛΑΣ ΟΤΙ Ο ΤΥΠΟΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΣΦΟΔΡΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΟΚΚΑΛΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΗΡΕ!! Να σου πω και κατι ακομη ομως: ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΔΙΑΨΕΥΣΤΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΟΚΚΑΛΙΚΟΣ, ΒΑΛΒΕΡΔΙΚΟΣ ΚΛΠ ΑΛΛΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ!!!

  36. dion
    Δημοσιεύθηκε 13 Μαρτίου, 2009 at 10:20 μμ | Permalink

    Εσείς τι καταλάβατε;
    Ότι εγώ είμαι βαλβερδικός, αντικοκκαλικός ή ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ;
    Σήμερα κλείνω τα 56 και βλέπω τον Ολυμπιακό μου από το 1958 (φαντάζομαι πολύ περισσότερο από εσάς και χωρίς ,το κυριώτερο επαγγελματικό ενδιαφέρον), όταν ακόμη το Καραισκάκη ήταν με χ’ωμα και στίβο από κάρβουνο και η μία πλευρά με λαμαρίνες και ΠΑΝΤΑ ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΟΣ.
    Πως κρίνατε κύριε πριν καν δουλέψει ότι ήταν ακατάλληλος;
    Και θα επαναλάβω: είσαστε περισσότερο γνώστης από τον Τζόλε που έχει φάει τα γήπεδα με το κουτάλι και όπως και να το κάνουμε συγκρίνεται πλέον με τα ιερά τέρατα του ΘΡΥΛΟΥ;
    Γιατί τότε εξευτελίζουμε τα πάντα. Λίγη ευπρέπεια.
    Και εν πάσει περιπτώσει πείτε μας ένα σοβαρότερο που έχει περάσει από την ομάδα μας την τελευταία 15ετία.
    Οι γενικότερες δε τοποθετήσεις σας χρωματίζουν έστω “λίγο” κοκκαλικό.
    Ίσως και να κάνω λάθος.

  37. ace
    Δημοσιεύθηκε 13 Μαρτίου, 2009 at 11:50 μμ | Permalink

    αλήθεια το έχει ο θείος ότι κάπως έτσι σκέφτεται η πλειοψηφία των γαύρων ανά την Ελλάδα και το εξωτερικό? (και να φανταστείτε ότι εμείς είμαστε από αυτούς που ασχολούνται και περισσότερο, ενώ πολλοί, που δεν έχουν την δυνατότητα ή την διάθεση να αφιερώνουν τόσο χρόνο, έχουν ακόμη πιο σκληρές απόψεις για τον τρόπο που γίνεται η διαχείριση του μεγαλύτερου συλλόγου στην Ελλάδα και για το ταβάνι που ορίζει!) αν δεν μπορεί να κάνει κάτι παραπάνω, μπορεί να βρει πιστεύω στηρίγματα!

  38. Mike 7
    Δημοσιεύθηκε 14 Μαρτίου, 2009 at 10:08 πμ | Permalink

    Η ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ (ΔΙΑΡΡΟΕΣ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΗΘΗ ΣΧΕΤΙΚΑ), ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΩΝ ΤΟΝΩΝ(ΔΕΣ ΞΕΦΤΙΛΑ ΤΕΝ ΚΑΤΕ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΥΠΟΥ), ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΕΝΑ ΣΤΥΛ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ.
    ΤΑ ΜΑΤΣ, ΕΠΙΤΡΕΨΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ, ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΜΕΡΗ ΕΝΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΓΚΟ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ. ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΙΚΡΕΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ. ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ, ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ, ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟ ΤΕΡΕΝ ΣΑΝ ΣΚΑΚΙΕΡΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΓΚΟΥΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ. ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΣΕ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ, ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΡΟΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ. ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ, ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΑΓΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΜΕ ΤΟ ΡΑΒΔΑΚΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕ. ΜΕΡΙΚΟΙ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΨΩΣΟΥΝ ΕΑΥΤΟΥΣ.
    ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ, ΜΕΡΙΚΟΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.

  39. Δημοσιεύθηκε 14 Μαρτίου, 2009 at 11:39 πμ | Permalink

    Το να σοβαρεψει η ΠΑΕ Ολυμπιακος, δεν αναιρει το να σαρωνει οπως τωρα τους εγχωριους τιτλους, αντιθετα μαλιστα. Το να ανεβεις ενα σκαλι στην Ευρωπη δεν σημαινει οτι θα κατεβεις ενα στην Ελλαδα, αυτα τα πραγματα πανε πακετο. ΑΝ εχουμε τη φιλοδοξια να γινει ο Ολυμπιακος ΜΑΣ μια σταθερη μεσαια Ευρωπαικη δυναμη τα επομενα χρονια τοτε ΟΧΙ, οι διωγμοι προπονητων οποτε αποφασισει ο Κοκκαλης δεν ειναι καθολου υγιης τροπος σκεψης. Εαν θελει να βοηθησει τον Ολυμπιακο με καποιο τροπο ο Σωκρατης ειναι να ανοιξει τη σεσουλα και να φτυσει εκατομυρια οπως εκανε περισυ και προπερσι. Ας αφησει το κουμαντο της ομαδας ομως στον Βαλβερδε.

  40. john
    Δημοσιεύθηκε 14 Μαρτίου, 2009 at 8:04 μμ | Permalink

    Προσωπικά θέλω ο Ολυμπιακός να παίρνει κάθε χρόνο το ντάμπλ, δεν είναι εύκολο κάποτε θα το χάσει, όμως καλό δεν θα ήταν και μια αξιόλογη πορεία στην Ευρώπη. Εγω δεν λέω να γίνουμε “Ευρωπαίοι” σαν τον ακατονόμαστο,χα χα χα χα, αλλά τουλάχιστον μια καλή πορεία στην Ευρώπη την ήθελα. Δηλαδή μας χάλασε πέρσι με τον Λεμομή, που φτάσαμε μέχρι τους “16″. Καλύτερα πρώτος στο χωριό΄, λέει μια παροιμία, αλλά και μια καλή πορεία στο CL δεν με χάλαγε…
    ]

  41. ace
    Δημοσιεύθηκε 15 Μαρτίου, 2009 at 2:01 πμ | Permalink

    μια που μιλάμε για τον βαλβέρδε:
    1) δεν έχει ρίξει ποτέ το φταίξιμο στο ελλειπές ρόστερ
    2) δεν έχει ρίξει ποτέ το φταίξιμο στην διαιτησία
    3) δεν έχει ρίξει ποτέ το φταίξιμο στους παίκτες
    4) δεν έχει αφήσει να διαρεύσει τίποτα από την μεριά του στον τύπο (ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ)
    5) δεν έχει υποτιμήσει ποτέ το ελληνικό πρωτάθλημα
    6) δεν έγινε ποτέ ερειστικός στις δηλώσεις του προς τους αντιπάλους του
    7) δεν δίστασε ποτέ να αναθεωρήσει τις αποφάσεις του για παίκτες, για τους οποίους είχε αρχικά διαφορετική άποψη (βλέπε πάντος, άντζας, ντομί)

    αν το μεγάλο του λάθος ήταν ότι φέτος κράτησε τα αποδυτήρια και έδειξε και σε μας το πως πρέπει να συμπεριφέρονται οι μεγάλοι ευρωπαϊκοί σύλλογοι σε κλανομαγκοβεντέτες με πολλά μαλλιά, λίγα μυαλά κι ακόμη λιγότερη ουσία, ε τότε, ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ! (ίσως και μόνο για τον άδικο πόλεμο που του έγινε!)
    Υ.Γ. όσο για το αν μείνει άνεργος, αυτό θα το δείξει η ιστορία!:)

  42. ace
    Δημοσιεύθηκε 15 Μαρτίου, 2009 at 2:44 πμ | Permalink

    παρεπιπτόντως, αυτό το “ερυθρός κατάσκοπος”, είναι ψευδώνυμο του “κοκκαλικός κατάσκοπος” ή λάθος εντύπωση έχω?

  43. Mike 7
    Δημοσιεύθηκε 15 Μαρτίου, 2009 at 9:21 πμ | Permalink

    ACE: ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΗΛΙΣΜΟΣ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΕΜΑΣ. ΟΛΟΙ ΑΓΝΟΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΕΡΒΙΡΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΥΛΙΚΟΥΣ ΚΟΠΤΟΜΕΝΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣΥΝΗ!

  44. gios7
    Δημοσιεύθηκε 17 Μαρτίου, 2009 at 2:58 μμ | Permalink

    double pernoume kai me ton k segoura k me ton alefanto kai opoion allo mporei na fantastoyme……
    mia diakrisi sthn eyrwph dn xalaei kanenan…… asxhmo 8a htan na pigenes stoys 8??? gia na ginei omws prepei na mpooun kapoia xrhmata parapanw.

  45. gios7
    Δημοσιεύθηκε 17 Μαρτίου, 2009 at 3:00 μμ | Permalink

    aaa!!!
    persi apo champions peirame konta sta 20 myria….. leei kati ayto???

Αφηστε το σχολιο σας

(χρειάζεται)
(δεν δημοσιοποιείται) (χρειάζεται)